2018 dag 11 vrijdag 4 mei

4 mei 2018 - Figeac, Frankrijk

Vanavond was het laatste avondmaal van Nelly. We hebben ons heerlijk getrakteerd op een pizza maar Hay zag liever een lekkere biefstuk op zijn bord liggen. Een leuk restaurant gevonden hier in Figeac en daar zijn we nu van terug. De reis vandaag was redelijk op en neer maar onder  een half bewolkte hemel was het heerlijk wandelen. Morgen gaan we de GR 65 verlaten om naar Rocamadour te wandelen. Het kost ons vijf etappes maar de weg rechtdoor naar Cahors kost  normaal vier etappes. We zijn dus maar een etappe extra onderweg. Misschien dat we in Cahorz weer Sebastiaan en Kathy uit Texas tegen komen want die zijn een dag blijven hangen in het prachtige stadje Conques. Maar dat zien we over vijf dagen weer. Morgenvroeg vertrekt Nelly om 7.30 uur al met de pendelbus terug naar Le Puy en wij gaan dan  op weg naar Rocamadour.  Vanavond hebben even zitten tellen wat de hele reis ons tot nu toe heeft gekost: gemiddeld € 50 per dag. Dat bedrag gaat grotendeels op aan de overnachtingen met halfpension en ontbijt voor ongeveer € 35 en de rest is wat eten voor onderweg en de pilsjes op het terras. Dat valt dus allemaal wel mee. Rest mij te vertellen dat Tom van Letty vandaag  jarig is en wij wensen hem een gezellige verjaardag toe.