2018 dag 19 zaterdag 12 mei

12 mei 2018 - Moissac, Frankrijk

vandaag geen verhaal. Morgen meer.

1. Ria en Frans:
    12 mei 2018
    Loek, alvast van harte gefeliciteerd met je zesenzestigste verjaardag.
    Ria en ik wensen je natuurlijk een geweldig fijne dag toe.
    Misschien ga je de hele dag feesten of eerst wandelen en dan feesten of helemaal niet feesten.
    Wij zullen er in elk geval eentje drinken op je gezondheid!
    Geniet van je tochten en blijf gezond!
    Tot wederhoren.
  2. Anita:
    12 mei 2018
    Loek, unne gooije roets nao dien 66e laevesjaor. Tot bels morgen.
    Grz Anita.
  3. Letty Sonnemans:
    13 mei 2018
    Loek, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van met een extra wijntje als afsluiter. Groetjes en nog veel wandelplezier. Ton en Letty
  4. Jacquelin en Sjaak:
    Aaaaa Loekiej proficiat met diene zesenzestigste verjuerdaag maak der maar enne schoene wandeldaag van met as aafsloeting ein diek stuk riesteflaai met slaagroum en de nuedige pinte
  5. Christel:
    13 mei 2018
    Loek, van harte gefeliciteerd met je 66e verjaardag! Maak er een mooie wandeldag van. Groetjes, Christel
  6. Hans en Ruth:
    Loek,

Van hetre perficia met diene verjaordaag. Vanaaf vandaag AOW en salaris dus gen terasse mier misse! Geneet d’r maar volop van en pak vanaovend maar ein pilske of wienke extra.

Hans, Ruth, Ron, Leo, Carla en Trees
  7. Wiel Derikx:
    13 mei 2018
    Van herte proficiat "aoje tippelieër". Zoeë te laeze geit 't prima!
    Wae drinke dr eine (of twieë, of ....) op. Väöl succes
  8. Loek Halferkamps:
    13 mei 2018
    Allemaal bedankt voor jullie verjaardagswensen. We gaan vanavond lekker uit eten!!