2018 Dag 0 dinsdag 23 april

23 april 2018 - Le Puy-en-Velay, Frankrijk

We zijn weer in Le Puy. We zijn: Nelly en Hay en Loek. Vandaag zijn we met de auto vanuit Venlo vertrokken en na een redelijk voorspoedige reis zonder al te veel files zijn we tegen 17.00 uur aangekomen in Le Puy.  Onderweg hebben best veel regen gehad maar toen we hier aankwamen was het mooi weer en ongeveer 24°. Dat deed ons besluiten om de tenten op te zetten op de camping waar we het vorige jaar ook al gekampeerd hadden. Volgens het meisje aan de receptie zou het mooi droog blijven en de onweersbuien waren vertrokken. Nou niks was minder waar. We zijn de stad in gelopen en toen we net  in een barretje aan ons eerste pilsje zaten viel het met de bakken uit de hemel. Om 19.00 uur hadden we een tafel buiten gereserveerd in een restaurant maar toen we daar aankwamen zijn we toch maar naar binnen gevlucht. Daar een heerlijke salade gegeten en een fles wijn leeg gedronken en toen we weer buiten stonden regende het nog. Nu is het bijna negen uur en het is droog maar ik denk dat onze tent wel nat zal zijn.  Gelukkig is die waterdicht dus we zullen wel droog slapen vannacht. Alvast een slaapplek voor morgen avond gereserveerd inclusief ontbijt inclusief diner en dat voor € 32 per persoon. Niks van te zeggen. Morgen om 7.00 uur opstaan en dan gaat onze eerste wandeldag beginnen. Verder niks te beleven en morgen houden we jullie weer op de hoogte.

1. Winand Vermazeren:
    24 april 2018
    Succes
  2. Thea Rongen:
    24 april 2018
    Veel plezier en succes samen!