Dag 9 van Baye naar Sezanne en dag 10 van Sezanne naar Anglure

10 mei 2016 - Anglure, Frankrijk

Vandaag en gisteren geen netwerk; morgen meer.

Zo daar zijn we weer; eindelijk hebben we internet. Maandag zijn we vertrokken uit Baye waar we een prima B en B hadden. We wandelden met z'n drieën naar Sézanne en er was niks bijzonders te beleven. Peter had zoals gewoonlijk de route over de grote weg gekozen in verband met zijn karretje en wij volgden het gewone pad.  In Sézanne aangekomen hebben we eerst de tent opgezet op de camping en daarna zijn we de stad onveilig gaan maken. Peter voegde zich drie uur later bij ons: die was helemaal de weg kwijt geraakt. Samen hebben nog een pot bier gedronken en daarna zijn we lekker tagliatelle gaan eten.  Net toen we onder zeil wilden gaan begon het te regenen en het werd niet meer droog die nacht tot aan de morgen. 's Morgens vroeg alles zo goed en zo kwaad als het kon ingepakt en op weg gaan naar Anglure. Nog geen kwartier onderweg of de regen viel alweer met bakken uit de hemel. Speciaal voor Hans: niks nat geworden behalve de sokken. Maar dat kwam door het lopen door het hoge gras.  In Anglure hebben we afscheid genomen van Luuk want die wilde nog een paar uurtjes verder stappen. En Peter die sliep ergens voor dit dorpje. Die hebben we niet meer gezien. Wij slapen en eten in het enigste en vervallen en gammele hotel van het dorp. Het was vandaag een saaie qua landschap en natte dag.  Mijn tenen doen bijna geen pijn meer maar door de natte sokken heb ik er weer in dikke blaar bij gekregen. Gaat wel weer over. Alles bij elkaar hebben we nu 212 km getippeld en we hopen overmorgen in door Troyes aan te komen. Tot morgen.

1. Silke Halferkamps:
    10 mei 2016
    Spannend die verhalen
  2. Wim:
    11 mei 2016
    Hallo Loek en Hay,
    We zien dat jullie ook bij Jos in Wasigny geweest zijn. Zo is leven als god in Frankrijk.
    Hij had nog dezelfde trui aan. Gewassen?
    Succes verder.
    Tilly en Wim Spaubek
  3. Mandy Op het Veld:
    11 mei 2016
    Beste Collega's

Klinkt goed allemaal, wandel ze & heel veel plezier..
    Jullie worden gemist binnen het PtP Programma:)