Dag 4 zondag 30 april

30 april 2017 - Chablis, Frankrijk

Allereerst even vertellen dat deze verhalen door Loek worden ingesproken en op bepaalde  plaatsen worden gecorrigeerd; maar niet overal. Er staan dus soms schrijf fouten in. Toen we vanuit  Flogny zijn vertrokken richting Chablis was het weer nog uitstekend maar er stond een sterke koude wind en dat duidt op weersverandering. Over de reis valt verder weinig te vertellen behalve dat we in een leuk dorpje  Collan aankwamen en daar een grote rust hebben genomen; zie ook de foto. Tegen de avond zijn we in Chablis aangekomen en daar hebben we als eerste een pilsje gedronken. Dat pilsje was helaas niet te drinken en vervolgens  zijn we maar overgestapt op echte Chablis. Na dat drankje zijn we naar onze slaapplaats gegaan en daar ontmoetten we twee jongens die we al eerder op onze tocht tegengekomen waren. Één daarvan was die uit Tegelen.  We zijn met z'n vijven uit gaan eten in de stad en vervolgens hebben nog een fles Chablis soldaat gemaakt. En toen was de dag goed genoeg geweest. Tot morgen

1. Anita:
    1 mei 2017
    Zo te zien goed vol te houden, laat de pilsjes smaken. Neem af en toe maar lekker rust. Hier is weer ook niet zo best vandaag.
  2. Silke Halferkamps:
    2 mei 2017
    stiekem met het bootje meegevaren??

ziet er weer goed uit hoor. en wij pezen hier nog wel even verder