2018 dag 25 vrijdag 18 mei

18 mei 2018 - Nogaro, Frankrijk

Gisteren hebben we gegeten bij de gîte “Chez Denise “en Denise had een prima maaltijd klaar gemaakt: aperitiefje, soepje, een grote vis (gelukkig zonder kop)  en een lekker toetje toe. Dat alles met stokbrood en de nodige glazen rode wijn. Vanmorgen omstreeks negen uur verlieten we de Denise en gingen we opweg langs beekjes boord en door het op bronsgroene eikenhout. Aangezien de tocht maar 20 km was bereikten we Nogaro al om 14.00 uur.  We zitten nu in een gîte Communal die een groot vertrek heeft met 14 slaapplaatsen maar gelukkig heeft Hay een kamer voor twee personen kunnen regelen. Voor maar twee euro extra pp. Want we hebben geen zin om met 14 snurkers in één zaal te liggen. We krijgen hier alleen maar ontbijt  dus vanavond gaan we maar eens het dorp in om wat eten te vinden. Dat zal wel lukken want er is aanbod genoeg.  De volgende drie dagen gaan we bijna elke dag 30 km lopen en daarna wordt het iedere dag wat minder. Verder is er vandaag niks bijzonders gebeurd behalve dat ik zojuist Kathy uit Texas weer tegen kwam en dus wordt dit een kort verhaal. Tot morgen.

1. Ben:
    18 mei 2018
    jullie snurken zelf niet ?
  2. Loek Halferkamps:
    19 mei 2018