2018 Dag 2 Woensdag 25 april

25 april 2018 - Saugues, Frankrijk

Nadat we vanmorgen een typisch Frans ontbijt hebben genuttigd: stokbrood, boter, jam en een soepmok vol met koffie, zijn we vertrokken naar de volgende bestemming . Het ging even bergop en daarna ging het alleen maar berg af, berg af en nog eens berg af. Tot dat we in een klein dorpje kwamen, beneden aan een rivier waar een waterkrachtcentrale stond en een bar was. Daar een heerlijke koffie gedronken en een halve rol wc papier meegenomen want die was op. En vanaf daar ging het alleen maar berg op en berg op en nog eens berg op. Onderweg kwamen we weer dezelfde mensen tegen die we gisteren ook al gezien hadden en ze waren allemaal  onderweg naar het zelfde dorpje waar wij nu zijn aangekomen. Nou dat aangekomen is al vier en een half uur geleden; in de tussentijd hebben het dorp verkend, sigaren gekocht, en bij de locatie waar we overnachten prima gegeten. Niet zo goed als gisteren maar het was voldoende.  Verdere bijzonderheden vandaag: het was mooi weer, we hebben 20 km gelopen, en niemand heeft nog blaren gekregen. Dus alles gaat voorspoedig.