20 mei 2019. Naar Ribadesella. 17 km

20 mei 2019 - Ribadesella, Spanje

Zo. De laatste wandeldag zit erop. Eindelijk aangekomen in Ribadesella (spreek uit als Ribadeselja, zoals Sevilja is Sevilla).  Het was nog een mooie etappe door wisselend landschap, soms de zee in zicht en mooi weer.  We hebben in 20 wandeldagen 510 km afgelegd wat een gemiddelde is van 25,5 km per dag. Niet slecht dachten we. Morgen vertrekken we met de bus om 10:00 uur in de morgen naar Bilbao en daar hebben we zojuist een hostel geboekt in het centrum. Kunnen we nog wat gaan shoppen. Omstreeks  13:30 uur moeten we op het vliegveld zijn en als alles goed gaat landen we om 17:00 uur in Düsseldorf. Ik dank jullie allemaal voor de leuke reacties op onze reis en als er geen gekke dingen meer gebeuren op onze terugreis dan sluiten we bij deze af. Het volgende jaar gaan we weer verder.

1. Helma & Jaap:
    Toppie gedaon!!
    Gooje truukreis jônges! Fijn um ut allemaol weer via òg verhaole ein bietje mei te kinne make!
    We zeen òs!!😘
  2. Ria en Frans:
    20 mei 2019
    Fijn dat jullie nog een zonnige en mooie eindetappe hebben gehad.
    Geniet van het mooie weer en van de welverdiende nachtrust.
    Ik vind een gemiddelde van 25,5 km/dag een geweldige prestatie!
    Mijn welgemeende complimenten.
    Ik wens jullie nog een voorspoedige terugreis en bedankt voor de leuke verslagen en de mooie foto's.
  3. Thea Rongen:
    20 mei 2019
    Wij hebben genoten van jullie mooie foto's. Goede terugreis.
    Gr.
  4. Anita:
    20 mei 2019
    Genoten van de prachtige foto's en verhalen. Geniet nog van de laatste dag en goede terugreis voor jullie beiden.Tot woensdag.
  5. Silke Halferkamps:
    21 mei 2019
    Shop ze.. denk daarbij maar aan je leuke dochter die net verloofd is ;)

Leuke verhalen waren het! Fijn dat jullie bijna terug komen 😄
  6. Letty Sonnemans:
    21 mei 2019
    Bedankt voor jullie verhalen en foto’s. We hebben ervan genoten. Hele goede terugreis gewenst en tot ziens in Nederland.

Groetjes, Letty & Ton
  7. Daan:
    21 mei 2019
    Fijn om te lezen. Leuk geschreven. Ik zal zorgen dat de laatste etappe goed verloopt. 😏
  8. Marga en Thei:
    Chapeau !!!
  9. Marlies:
    21 mei 2019
    Loek en Hay, het was waer leuk um te laeze euver de camino en te geneete van de sjooëne foto's. Ich wins uch nag eine feine daag en ein gooije reis truuk nao 't stedje van lol en plezeer 👏
  10. Wim Spaubek:
    Loek en Hay,
    ook wij hebben genoten van jullie verslagen. Het was geen straf om dit te lopen. Genieten du. Volgend jaar de laatste etappe?
  11. Winand Vermazeren:
    22 mei 2019
    Mooi gedaan heren, proficiat.
    In 2020 de laatste loodjes, heel veel succes.