19 april 2022 De dag voor het vertrek

19 april 2022 - Neer, Nederland

Beste volgers van onze reis naar Santiago de Compostella,

hoera we mogen weer. Na twee jaren niks gedaan te hebben mogen we eindelijk weer gaan wandelen in Spanje. Morgen vertrekken we al ‘s morgens vroeg om 6:00 uur met de trein naar Eindhoven en verder, om tegen 11 uur in Brussel aan te komen. Daar pakken we de bus naar het vliegveld om tegen een uur naar Spanje te vliegen. Eindbestemming is Santader en daar moeten we weer de bus nemen naar onze eind plaats van twee jaar geleden: Ribadesella. Helaas gaat de bus niet zover en zullen we moeten zien hoe we de laatste 30 km overbruggen. Wandelen doen we niet want dat hebben in 2019 al gedaan. Dus een taxi lijkt ons een goede optie. We hopen dat de Nederlandse spoorwegen ons niet in de steek laat en als alles goed gaat komen we ‘s avonds tegen zeven uur aan in Ribadesella. Vanuit deze plaats is het nog 420 km naar Santiago en vervolgens lopen we nog 80 km naar Finisterre. Morgenavond doe ik verslag over onze reis naar Ribadesella.  Tot dan.

1. Wim Spaubek:
    19 april 2022
    We gaan jullie reis met veel belangstelling volgen. We wensen jullie veel goed wandelweer en natuurlijk een heleboel waardevolle ontmoetingen.
    Loop ze.
    Tilly en Wim Spaubek
  2. Winand Vermazeren:
    Veel succes mannen.
  3. Truus:
    19 april 2022
    Loek en Hay wij wensen jullie veel wandelplezier in Spanje en muchos vinos
  4. Halferkamps:
    Dag Loek en Hay,

Net als vorige keren, zullen we jullie wandelbelevenissen met veel interesse volgen! We wensen jullie natuurlijk een voorspoedige heenreis én veel sportieve wandelingen. Zorg er wel voor dat jullie niet omkomen van honger en dorst!

Groetjes van Ria en Frans.
  5. Marlies:
    19 april 2022
    Hallo Hay en Loek, wat fijn dèt geej eindelijk aan de letste kilometers ként beginne. Ich verheug mich op uch verhaole. Hiel vuul succes en veur morge ein gooije reis gewins.
    Groetjes, Marlies
  6. Letty Sonnemans:
    Hallo Loek en Hay,

Ik wens jullie heel veel mooie wandelkilometers en ik zal jullie belevenissen weer met veel plezier volgen.

Groetjes,
    Letty
  7. Jacqueline:
    20 april 2022
    Ik wens jullie veel wandelplezier en goed wandel weer, en zal jullie zeker volgen.
    Heel veel succes met de laatste etappes
  8. Donña Doesborgh:
    Hallo heren,
    Wat leuk dat jullie weer op pad gaan!
    Ik wens jullie veel wandelplezier en mooie ontmoetingen onderweg.

Groetjes, Donña
  9. Victor Weijs:
    20 april 2022
    Ik wens jullie een gezellige en mooie wandeling, met mooie en bijzondere momenten. Gr. Victor
  10. Anita:
    20 april 2022
    Loek en Hay. Vuul wandelplezeer. Ik gaon geneete van och verhaole. Succes. Groetjes Anita.
  11. Riny:
    20 april 2022
    Hoi Loek en Hay, veel wandel plezier en geniet vooral van de mooie streek. Gr.Riny en Gerard
  12. Jac en Thea:
    20 april 2022
    Succes en veel wandelplezier.
    Groetjes Jac en Thea
  13. Elma en Lei:
    20 april 2022
    Nou, dat wordt morgen een hele reis. Veel succes ermee. En heel veel wandelplezier voor de komende tijd.
  14. Hans en Ruth:
    Buen Camino!