2019 De dag voor het vertrek.

29 april 2019 - Neer, Nederland

Zo. Klaar. De rugzak is ingepakt. Altijd te klein. Vanavond overnacht ik in Venlo om morgenvroeg om 6.00 uur de trein te pakken. Om 6:15 ontmoet ik Hay op het station in Horst en dan via Eindhoven, Breda, Antwerpen en Brussel naar Charleroi. 4 uurtjes treinen. Om kwart voor twaalf vertrekt daar het vliegtuig naar Biaritz waar we dan weer de trein pakken naar Saint Pied le Port. Dat was onze laatste plaats het vorige jaar. Als alles goed gaat dan zijn we daar om 16.00 uur. 10 uurtjes reizen op een afstand van 1300km. Niet slecht. Morgen laat ik meer van ons horen.

1. Jacqueline:
    29 april 2019
    Goede reis en wandel ze, hoop dat jullie niet teveel blaren krijgen, en dat het weer goed is veel plezier
  2. Connie:
    29 april 2019
    Goeie reis en weer met goeie moed aan het wandelen de komende weken. Wij zullen jullie verhalen weer met plezier volgen.
    Groetjes Jan en Connie
  3. Hans en Ruth:
    Loek en Hay,
    Bon courage! en buen Camino!
    Een mooie route tegemoet, veel plezier, geniet er van. Wij zijn benieuwd naar jullie verhalen.
  4. Thea Rongen:
    29 april 2019
    Veel succes en hopelijk goed wandelweer.
  5. Mark:
    29 april 2019
    Veel plezier en succes allebei!
  6. Elma en Lei:
    29 april 2019
    Goede reis en veel wandelplezier!
  7. Truus:
    Loek en Hay, veel wandelplezier, goed weer en geen blaren. Truus en Dré
  8. Letty Sonnemans:
    30 april 2019
    Loek en Hay, hele goede reis gewenst. Veel mooie kilometers in de prachtige natuur. Wij zullen jullie belevenissen vanaf ons eigen vakantieadres, daar waar internet is tenminste, weer met heel veel belangstelling volgen.

Groetjes, Letty en Ton

PS: Loek, vergeet je paspoort niet!!
  9. Ria en Frans:
    30 april 2019
    Ria en ik wensen jullie een voorspoedige heenreis en zeer aangename wandeldagen toe. Wij hopen dat deze vergezeld zullen zijn van een lekker zonnetje en niet te veel regen!
    We zullen jullie belevenissen blijven volgen.