Dag 10 zaterdag 6 mei

6 mei 2017 - Moux-en-Morvan, Frankrijk

Het weer vandaag: vanmorgen om 9.30 uur vertrokken met regen.  Onderweg ook veel regen. Heel veel bos gezien vandaag. Omstreeks twee uur aangekomen op de plaats van bestemming, nog steeds met regen. Enkele inkopen gedaan voor zondag en maandag want maandag is het grote feestdag in Frankrijk en dan krijgen we waarschijnlijk niks te bikken.  We hebben zojuist prima gegeten in een auberge en het regent nog steeds. Met andere woorden het heeft de hele dag geregend. En morgen wordt er nog meer regen verwacht. Het wordt dus een natte boel. Groetjes van Hay en Maurice en Loek. Hay zegt nog dat we de waterval moeten vermelden maar daarvan zien jullie de foto wel.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Elma en Lei:
    7 mei 2017
    Balen al die die regen! Maar mooie sfeerfoto's.
  2. Toos:
    7 mei 2017
    Hay en collega,
    Mooie beschrijvingen en foto's van iedere dag. Het is steeds weer. Jammer dat het weer de laatste dagen minder goed is en roet in het eten strooit. Maar, maak er dan een keertje een rustige en gezellige dag van met een lekker sigaartje en een drankje erbij. Dat hebben jullie toch wel verdiend na een paar zware en saaie dagen door een bosgebied. Zolang de voetjes maar meedoen is alles oké.
    Hay en collega, en aanwezige medewandelaars, Proost!!
  3. Marga en Thei:
    8 mei 2017
    Goede morgen,wist niet dat er een blog was. Vandaag pas de berichten gelezen.
    Succes en veel zon.
    wij gaan 10.5.17. 15 dagen naar Portugal.

Hout Blerick 8.5.17. Gr.
  4. Loek Halferkamps:
    8 mei 2017
    Hele prettige vakantie gewenst in Portugal. Ik hoop dat jullie beter weer hebben.