Dag 9 vrijdag 5 mei

5 mei 2017 - Dun-les-Places, Frankrijk

Vanmorgen begon zich een ramp van ongekende omvang te ontwikkelen: mijn sigaren waren bijna op. En in de winkel waar we een uurtje later aan voorbij kwamen waren ook geen sigaren te koop! Dat was niet zo best. Na 20 km zijn we op ons eindpunt aangekomen en gelukkig hadden ze hier een winkeltje met sigaren. We zijn vandaag met drie personen gelopen want Maurice is de hele route met ons mee gelopen. Het was uitstekend weer alleen de klimmetjes waren weer zeer pittig. Volgens Hay zijn we wel 740 m gestegen maar ook 560 m gedaald.  We zitten nu in een prima auberge voor het luttele bedrag van € 51, slapen, eten en ontbijten. Dat valt wel weer mee. Het weer: volop zonneschijn en zeker 20°. Morgen krijgen we dikke regen en dat vinden wij niet leuk want zo'n berg opklimmen over modderige paadjes zal best wel zwaar worden. Maar daarover krijgen jullie morgen meer te horen. Totaal gewandeld in acht dagen: 185 km.

1. Ton:
    5 mei 2017
    Leuke selfie die derde foto
  2. Silke Halferkamps:
    5 mei 2017
    Dus maar gelijk voor 2 weken ingeslagen?
    De voetjes nog blaarvrij?
  3. Truus:
    5 mei 2017
    Loek, een echte pelgrim rookt niet, drinkt niet, en bid heel veel onderweg voor een goede reis en behouden thuiskomst. (Boetedoening was dat in die tijd) Dat doen jullie zeker niet haha!!! Geniet er maar van. Morgen hier 20 graden. Groet Truus en Dré
  4. Hay en Elly:
    5 mei 2017
    Ha mannen, de eerste week zit erop. Jullie hebben de draad (route) weer goed opgepakt na vorig jaar. Leuk om te lezen over jullie ontmoetingen en verschillende onderkomen waar jullie terecht komen.Soms ( met mooi weer ) zijn we jaloers dat we er niet bij zijn!! Succes voor morgen maar weer en hopelijk geen natte voeten. Groetjes Hay en Elly.
  5. Lucienne:
    Gaat allemaal goed , morgen schijnt in Neer de zon
    Dus we zullen aan jullie danken ☀️☀️
  6. Mark Lichteveld:
    8 mei 2017
    Ha Hay en Loek,

Klinkt goed, maar sigaren worden toch altijd bij de aldi gekocht? :p
    Wandel ze en vooral goed genieten!