Dag 15 donderdag 11 mei

11 mei 2017 - Bourbon-Lancy, Frankrijk

Vanmorgen zijn we met z'n vieren vertrokken. Met ons mee liep Cecile uit Parijs. Na al een paar 100 m nam hij een andere route maar een paar uur later kwamen we toch weer bij elkaar in een dorpje met een mooi  kerkje. De rest van de route is hij met ons mee gelopen tot ongeveer 5 km voor het einde van onze bestemming (zie foto) en daar nam hij een andere weg. Omstreeks  12 uur begon het te regenen en de regen werd steeds dikker en vetter. En het heeft geregend tot vanavond acht uur. We zijn nu in een hele mooie stad aangekomen genaamd: Bourbon-Lancy.  Maurice wilde hier een nieuw paar schoenen kopen maar helaas, de winkel was gesloten. Zijn schoenen zijn helemaal versleten. Maar ja, hij komt dan ook helemaal vanaf Hoenderloo gelopen. Vanavond heb ik gelukkig een nieuwe voorraad sigaren in kunnen kopen en daarna zijn we lekker gaan eten in de plaatselijke pizzeria. Nu zitten we op onze hotelkamer waar aan alle kanten onze kleren hangen te drogen en de schoenen staan weer voor de verwarming. Morgen wordt alweer regen voorspeld maar hebben we een korte route van 17 km voor de boeg. Als het goed is logeren we bij een Nederlands echtpaar een paar kilometer vanaf de route en dat is goed te lopen. Morgen meer.

1. Silke Halferkamps:
    11 mei 2017
    Mooie foto's weer
  2. Ton:
    11 mei 2017
    Bon voyage verder en bedenk van al dat regenwater maken ze ooit weer Leffe Blond
  3. Christel:
    12 mei 2017
    Goed om te lezen dat het wandelen voorspoedig gaat, alleen jammer dat het weer niet altijd meezit.
    Loek: maak er morgen een mooie verjaardag van, hopelijk met mooi weer en drink er maar eentje extra 's avonds!
  4. Elma en Lei:
    12 mei 2017
    Na regen komt altijd weer zonneschijn. Fijn die afwisseling. Loek voor morgen alvast gefeliciteerd. Wij drinken er wel op.
  5. Truus:
    12 mei 2017
    Hallo Loek en Hay, wat jammer van die regen, maar al het goede komt van boven, en na regen komt zonneschijn. Veel wandelplezier morgen en proficiat met je 65ste verjaardag. Groet Truus en Dré