Dag 16 vrijdag 12 mei

12 mei 2017 - Saligny-sur-Roudon, Frankrijk

Nu ik hier deze blog zit te schrijven regent het pijpenstelen, het onweert en het bliksemt. Vanmorgen zijn we ook met wat regen vertrokken maar tegen 11 uur gelukkig klaarde het op en op een gegeven moment liepen we in het T-shirt. Heerlijk wandelweer. Maar nu is het dus weer prut.  We zijn vanavond aangeland bij een leuk stel mensen op een boerderij met wel 50 paarden, drie honden, heel veel kippen, en nog een groot aantal katten erbij. Een echte boerderij dus.  We hebben prima avond eten gehad en morgen krijgen we een Hollands ontbijt met kaas. Eindelijk kaas bij het ontbijt. Want de Fransen kennen alleen maar jam met wat boter. Dat er bijna geen foto's zijn komt omdat Hay geen internet heeft en ik maak zelf niet zo heel  veel foto's. Zodra Hay weer internet heeft zal hij zijn foto's toevoegen aan deze blog. Zo, nu maar hopen dat het morgenvroeg droog is want we hebben een tocht van 25 km voor de boeg. Nog even vertellen dat ik mijn eerste blaar heb ontdekt: achter op de hak van mijn rechter voet. Gelukkig loop je daar niet op en je voelt het amper. Nou ja, waar één blaar is...........

1. Anita:
    12 mei 2017
    Hopelijk blijven de rest van de blaren weg.
    Een troost. Hier hebben we ook een flink onweer met regenbui gehad. Gedeelde smart is halve smart. Succes morgen
  2. Letty Sonnemans:
    13 mei 2017
    Loek, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van, hopelijk met veel zon en wat biertjes aan het eind. Proost !!

Groetjes, Letty & Ton
  3. Letty Sonnemans:
    13 mei 2017
    Hoi Loek, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van, hopelijk met veel zon en wat biertjes op het eind.

Groetjes, Letty & Ton
  4. Ron:
    13 mei 2017
    Loek van herte gefeliciteerd maak d'r maar eine moeie daag van daor in Frankriek.
  5. Wiel Derikx:
    Goedemorgen heren,
    Leuk om te lezen, dat alles goed gaat. Loek , proficiat met je verjaardag. Maak er een mooi gezond jaar van. en wat de blaar betreft; ik neem aan dat Hay je vandaag op handen draagt, dus dat komt wel goed.
    Veel succes.
  6. Hans en Ruth:
    13 mei 2017
    Hoi Loek, ook van mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik vertrouw er op dat jullie dit feit op gepaste wijze zullen gaan vieren met kaas, wijn en .....sigaren! Proficiat!
  7. Truus:
    13 mei 2017
    Loek profisiat met die verjaorsdaag weej drinke der wal eine gas op dich en nog vuul wandelplezeer. Truus en Dré
  8. Ruth:
    Hoi Loek,
    Proficiat met je verjaardag. Maak er een fijne dag van.
    Veel succes