Dag 17 zaterdag 13 mei

13 mei 2017 - Lapalisse, Frankrijk

Zo. De drie musketiers zijn weer onderweg. Na een knetterende onweersbui gisteren avond, vertrokken we vanmorgen met een stralende zon. Tegen 11 uur begon het weer wat te regenen en zo hebben de hele dag af en toe een buitje en af en toe een beetje zon gehad.  Het landschap wordt weer heuvelachtig en vandaag hebben we 27 km gelopen af en toe berg op en dan gaat het ook berg af. We zitten nu op een camping in de plaats Bert en daar hebben wij een mobile home gehuurd. Net genoeg plaats voor  ons drieën. Maar je kunt je kont amper keren. Maar goed, we zitten droog en warm. Vanavond gaan we eten bij het enigste restaurant in dit klein dorpje en wij hebben vernomen dat dat door een paar Belgen wordt gerund.  Helaas nog nergens een pilsje kunnen vangen want, omdat ik jarig ben vandaag, wil ik toch wel een rondje geven. Maar dat maken we dan wel goed tijdens het eten. De weersverwachtingen zien er beter uit dus ik hoop dat we morgen droog kunnen wandelen. De groeten van Maurice, Hay en Loek.

1. Anita:
    13 mei 2017
    Loek. Ria en Frans hebben gebeld. Van harte gefeliciteerd namens hun en veel wandelplezier.
  2. Ton:
    Hey Loek,

Proficiat vanuit Holland en dat de biertjes mogen smaken, Proost
  3. Thea Rongen:
    13 mei 2017
    Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Drink er maar een eentje op! Mooie foto's van de omgeving. Groetjes en nog veel wandel plezier.
  4. Toos:
    13 mei 2017
    Allereerst de Jarige van Harte Proficiat en probeer er ondanks de krappe ruimte maar een gezellige avond van te maken. Ik ga er vanuit dat dat wel goed komt. PROOST! en neem er nog maar eentje.
  5. Marlies:
    13 mei 2017
    Ha Loek, van herte proficiat gewins met diene verjeurdaag.
    Ich geneet vd verhaole en de prachtige foto's. Krieg heimwee as ich 't allemaol zeen. Maak d'r nag maar eine gezellige aovend van en nag hiel vuuel wandelplezeer.
    Groetjes, Marlies