Dag 2 van Aubigny naar Wassigny

2 mei 2016 - Grandchamp, Frankrijk

Hallo allemaal, nog even terug naar gisteren toen we in Rocroi vertrokken. We hadden daar een aardig hotel maar de gastheer en gastvrouw die waren nog veel aardiger.  Het eten was perfect, de drank was perfect, gewoon een hele perfecte avond die best wel duur was maar dat was het helemaal waard.  Afgelopen nacht hebben we gelogeerd bij een aardig echtpaar, al wat op leeftijd maar heel erg gezellig. En zij kon uitstekend koken en hij kon uitstekend wijn inschenken dus daar hebben we van gelust. Vanmorgen zijn we met uitstekend weer vertrokken  en we zijn de hele dag met uitstekend weer verder gewandeld. Temperaturen rond de 17-18° geen wind en een lekker zonnetje op ons een bolletje. De omgeving is hier prachtig; het lijkt wel een beetje op Zuid Limburg. Het enigste nadeel is dat het gaat berg op en berg af en dat is best wel zwaar. In Wassigny aangekomen vanavond werden we opgehaald door Jos ook wel genoemd Jozef en die heeft een boerderij een paar kilometer buiten Wassigny.  Heel leuk en hij staat nu te koken voor ons nadat we eerst een paar pilsjes hebben gedronken en een paar goeie gesprekken hebben gehad.  Al met al weer een prachtige dag, mooi weer en heerlijk gewandeld. We zijn wel een beetje verder gewanded dan we gepland hadden maar dat mocht de pret niet drukken. Tot morgen weer.

1. Truus:
    2 mei 2016
    Loek en Hay Het gaat goed met jullie zo te lezen lekker eten lekker drinken en lekker wandelen en lekker weer wat wil je nog meer. Prettig wandeling morgen, groet Truus en Dré
  2. Ton:
    2 mei 2016
    Het gaat lekker en begint nu alweer aardig op een ordinaire zuipvakantie te lijken haha. Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken ;)

Veel wandel, eet en drinkplezier nog!
  3. Anita:
    2 mei 2016
    Ziet er goed uit. Mooie omgeving. Loek heeft de beestenboel alweer gevonden. Jullie komen niets tekort zo te zien.
    Veel wandel plezier morgen en laat de pilsjes maar smaken.
    Grz anita
  4. Anita:
    2 mei 2016
    P.s volgens mij hebben Wim en Tilly ook bij joseph overnacht aan de foto te zien
  5. Mark Lichteveld:
    3 mei 2016
    Klinkt erg leuk allemaal, geniet ervan en wandel ze!