Dag 3 van Wassigny naar Chateau Porcien

3 mei 2016 - Château-Porcien, Frankrijk

Nadat we vannacht geslapen hebben bij Jozef zijn we na het ontbijt vanmorgen vanuit zijn woonplaats vertrokken naar Wassigny en vandaaruit verder gewandeld richting chateau Porcien. Over die wandeling hoef ik niet veel meer te vertellen want het weer was goed de weg was mooi alleen wordt de omgeving steeds vlakker. Na 22 km zijn we aangekomen in chateau Porcien en daar slapen we in een heel kleine ruimte van maximaal 5 × 2 m en daar slapen we dan met vier personen. Onderweg zijn we een Belg tegengekomen genaamd Peter en die slaapt daar ook en er was al een andere Belg die met de fiets onderweg was dus dat wordt behelpen vannacht. Voordeel is wel dat de overnachting gratis is. Ontbijten kunnen we aan de overkant want daar zitten we nu in lekker Leffe blonde te drinken en dat is een best aardig restaurant. Mocht de tekst af en toe vreemd overkomen dan ligt dat aan het feit dat ik deze inspreek in de telefoon en de telefoon maakt er dan platte tekst van en dat gaat wel eens mis. Ik probeer dat zoveel mogelijk te verbeteren maar er blijft af en toe wel wat geks staan.Tot morgen.

1. Anita:
    3 mei 2016
    Succes met je teen morgen Loek. Doe maar rustig aan.
    Met Hay ook alles goed hoop ik. Hopelijk worden jullie daar niet aan de alcohol verslaafd, met al die leffe en wijntjes.
    Goede nachtrust gewenst in het kleine hokje. Is wel billig moeten jullie maar denken. Grz ook aan Hay,