Dag 8 donderdag 4 mei

4 mei 2017 - Chastellux-sur-Cure, Frankrijk

Vanmorgen vertrokken vanaf de camping met regen. Dus het een en ander was nat ingepakt. De wandeling vandaag was werkelijk fantastisch. Door de grote hoogte verschillen hadden we heel vaak een prachtig uitzicht over het Franse landschap. Het nadeel was wel dat ik het idee had of ik vandaag wel vier keer de kerktoren van Neer op en neer ben geklommen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Tegen vier  uur zijn we aangekomen op ons logeeradres in het plaatsje waarvan de foto is bijgevoegd. En hier is een Nederlands echtpaar dat deze B en B runt. Overigens is Maurice ook al hier. We moeten nog gaan eten want het is pas vijf uur geweest en het eten wordt pas om 7.00 uur opgediend.  Maar als er zich dan nog wat bijzonderheden voordoen dan zal ik dat morgen wel vertellen. Want nu zijn we beiden moe van de niet zo heel lange reis: 22 km maar wel van de vele kerktorens die we op een neer zijn geklommen.  Het weer is overigens sterk verbeterd; na twee uur werd het droog en begon een zonnetje te schijnen. En ze zeggen dat het morgen en overmorgen nog beter wordt. Met mijn voetjes gaat steeds alles prima en zover ik kan beoordelen gaat het met Hay ook prima. Morgen weer verder: een tocht van 23 km. Tot morgen.

1. Harm en Lucienne:
    4 mei 2017
    het gaat allemaal goed lees ik ,leuk om de verhalen iedere dag te lezen .
    voor ddl smakelijk eten .
  2. Carla:
    4 mei 2017
    wat een prachtige foto's!
  3. Elma en Lei:
    4 mei 2017
    Als je de foto's ziet zou je haast jalours worden, maar telkens die kerktoren op en neer is minder. Nog veel wandelplezier!