Dag 5 maar Reims

5 mei 2016 - Reims, Frankrijk

Goedenavond allemaal,

we zitten nu in Reims. Vanavond hebben we lekker gegeten op een terras met een goeie pot bier. Helaas geen Leffe blonde en dat is dus de eerste dag dat we geen Leffe blonde hebben gescoord. De wandeling was niet bijzonder speciaal. Maar één ding viel ons op: midden in het veld stond een gast te blazen op een doedelzak. Het bekende liedje: "waarheen  gaat de weg " van Mieke Telkamp. Nou dat wisten we wel naar Reims natuurlijk. Vanmorgen hebben we afscheid genomen van onze gastheer en gastvrouw in een mooie grote boerderij. Het eten was eenvoudig  maar smakelijk. En dat kostte maar € 20 inclusief ontbijt en helaas zonder lunchpakket. Dat hebben gescoord in de plaatselijke supermarkt. Inmiddels zijn we erg bruin aan het worden en we smeren behoorlijk wat tegen de zon. De huisvesting verliep een beetje vreemd vandaag. We hebben ons aangemeld in de Notre Dame waar ze bemiddelen in huisvesting. Peter was daar al. Daar een kamer gekregen in het CIS. Bij aankomst in het CIS bleek alles bezet. Uiteindelijk wel een kamer voor 2 prrsonen gekregen. Peter kon uiteindelijk ook een kamer krijgen, maar voor 1 persoon was deze te duur vondt hij en hij is verder getrokken. Morgen weten we niet zeker of we internet hebben want we slapen op een plek waar we niet veel  zullen krijgen. Dus of we morgen een bericht kunnen sturen dat zien jullie morgen wel weer.  De groeten van Hay en Loek.