Naar Rocroi

30 april 2016 - Broekhuizen, Nederland

Deze week hebben we twee logeetjes gehad. Paco, de hulphond van mijn broer en Rosalie ons kleindochtertje. Ze konden het prima met elkaar vinden. Dat waren weer leuke dagen.

Van diverse kanten leuke reacties ontvangen over ons voornemen.

Vanmorgen al om 6:30 wakker ondanks dat we konden uitslapen. Toch een beetje  spanning?

De laatste voorbereidingen zijn getroffen. De inhoud van de rugzak nogmaals nagelopen. Het gewicht is precies 10kg inclusief 1 liter water. Om 13:30 halen we Loek en Anita op in Venlo en vertrekken we naar Rocroi. Nelly en Anita keren morgen weer terug naar huis.

Hay.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Letty Sonnemans:
    Loek & Hay,
    Spannend, lang naartoe geleefd, maar het gaat nu echt beginnen. Ik wens jullie heel veel wandelplezier en ik hoop mooie verhalen te lezen en natuurlijk ook te horen als jullie weer terug zijn.
    Groetjes, Letty
  2. Ron:
    Hay & Loek,

Heel veel wandel plezier en een mooie tijd voor jullie twee.
    Ik ben heel benieuwd naar jullie reisverslag.

Groetjes, Ron
  3. Truus:
    Loek en Hay
    Wij wensen jullie veel wandelplezier en heel mooi wandelweer. We blijven jullie volgen.
    Groet Dré en Truus
  4. Herman Buskes:
    30 april 2016
    Loek&Hay, heel veel wandelplezier en veel succes! We zullen jullie vorderingen 'op de voet' volgen en wandelen virtueel met jullie mee! Groeten, Herman en Liesbeth
  5. Marga en Thei:
    Goede reis
    good trip
    bon voyage
    buen viage
  6. Connie:
    Loek en Hay,

Heel veel wandelplezier met elkaar. wij wensen jullie een fantastische reis toe.
    Zijn benieuwd naar jullie verhalen.
    groetjes Jan en Connie
  7. Wiel Derikx:
    1 mei 2016
    Wij wensen jullie veel wandelplezier toe.
    Goed wandelweer..
    Zien uit naar jullie blogs .

Groet Wiel en Ria
  8. Anita:
    1 mei 2016
    Hoi Hay en Loek. Wij zijn weer thuis. Ik vond het gezellig dit weekeinde en wandel in gedachten met jullie mee vanuit de luie stoel.
    Heel veel succes en geniet van deze mooie uitdaging. Het is jullie gegund.