1 mei 2019 Naar Bidarray. 23km

1 mei 2019 - Bidarray, Frankrijk

Ajax heeft gisteren gewonnen. Ton Sonnemans is vandaag jarig. En wij hebben de eerste etappe er op zitten. Een driewerf hoera. Vanmorgen zijn we om 7:00 uur aangelopen. De zon kwam net op boven de berg en het was best wel fris. We zitten nu al geruime tijd in Baskenland en dat is herkenbaar aan  mooie grote witte huizen en opgeruimde dorpen. Het ziet er allemaal keurig en fris uit. De omgeving is behoorlijk heuvelachtig en vandaag hebben we dan ook twee klimmetjes gemaakt van 350 m. Dat was wel even werken. Ook niet leuk was een stuk van de route van 4 km over een grote weg met voorbijrazende verkeer.  Maar de rest van de route was werkelijk prachtig. Tegen de avond begon het wat te bewolking maar tot nu toe is er geen echte regen uitgevallen. En zoals het er nu naar uitziet zal het morgen ook niet te gek veel regenen.  De overnachting voor morgen is ook al geregeld dus we kunnen met een gerust gevoel gaan slapen. Tot morgen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ton:
    1 mei 2019
    Nou Loek, vorig jaar had je het wel goed w.b. mijn verjaardag maar evengoed nog vele gezonde en leuke wandelkilometers gewenst. De kop is er weer af en Barcelona staat 1-0 voor in de rust. Op 4 mei mag je echt proosten op mijn verjaardag 😜

Grtz L&T
  2. Marga en Thei:
    2 mei 2019
    goede middag., als je over de kop komt kom je ook over de staart.wij wensen jullie fijne wandeldagen ,geniet er van.
  3. Wiel Derikx:
    Kiek, gae zitj noe lekker in 't wanjelritme. Väöl plezeer
  4. Ria en Frans:
    2 mei 2019
    Leuke foto's. Geniet van de natuur en van het wandelen; zorg er ook voor dat je conditie goed blijft!
  5. Elma en Lei:
    2 mei 2019
    De eerste wandeldag goed verlopen! Houden zo.