11 mei 2019. Naar Islares. 25 km

11 mei 2019 - Islares, Spanje

Gisterenavond hebben we uitstekend gedineerd. Voor € 24 samen hadden we een 3 gangen diner met twee flessen wijn. Waar krijg je dat nog? Vanmorgen op tijd vertrokken. Eindbestemming was: we zien wel hoe ver we komen. Het weer: licht bewolkt en droog. Lekker wandelweer. Dit was weer  een hele mooie etappe afgezien van het stuk langs de autosnelweg. Maar dat was maar een kilometer. Onderweg kwamen we vele mede pelgrims tegen en we besloten om een stuk door te lopen naar de plaats Nocina.  Ongeveer 30 km. Maar zover zijn we niet gekomen want we wisten dat in die eerder genoemde plaats maar een klein hostel was en we waren bang dat we geen plaats konden krijgen. We passeerden 5 km voor onze eindbestemming een camping en daar kwamen we een bekende tegen. We besloten om met z’n drieën een bungalowtent te huren Voor € 12 per persoon. Hay wilde eerst zijn eigen tentje opzetten en dat kostte acht euro per tent. Nou voor dat verschil wil ik wel in een bungalow tent zitten met een stretcher en van alle gemakken voorzien. Dus zitten we nu op de camping. Zo, Hay is zojuist terug van het strand en heeft twee pilsjes mee gebracht. Die gaan we eens lekker opdrinken.  Vanavond gaan we paella eten in het restaurant van de camping.  Oh ja, nog vergeten te zeggen: gisteren zijn we de 250 km gepasseerd, dus we zijn al over de helft. Het gaat snel.

1. Anita:
    Mooie foto's.
    Prachtige omgeving zo te zien. Geniet ervan samen.
  2. Ria en Frans:
    11 mei 2019
    Ziet er geweldig mooi uit! Nog 250 km volhouden! Knap werk hoor!
    Wij hebben morgen familiedag van de familie Janssen.
    Zo'n zestig deelnemers. Geweldig, nietwaar?
    De familiedag vindt plaats in Kessel. Het programma is een complete verrassing.
    Volgens de weerberichten blijft het droog en mogen we een zonnetje verwachten.
    Hopelijk verloopt alles naar wens.
    Ria en ik wensen jullie weer een voorspoedige en mooie wandeldag toe op zondag, 12 mei.

Groetjes,

Ria en Frans.
  3. Truus:
    11 mei 2019
    Wat is Spanje toch een mooi land hé en vooral niet duur dat is dus genieten. gr. Truus en Dré
  4. Letty Sonnemans:
    12 mei 2019
    Met die afstanden in de benen ben je helemaal klaar om met de vierdaagse mee te doen. Prachtige omgeving inderdaad. We lezen iedere avond (als we internet hebben tenminste) met veel plezier jullie verhalen.

Groetjes Letty & Ton
  5. Elma en Lei:
    12 mei 2019
    Altijd leuk jullie reisverhalen. Wandel ze nog. En Loek voor morgen 13 mei VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag. Maak er een gezellige dag van!