13 mei 2019. Naar Galizona. 25 km

13 mei 2019 - Galizano, Spanje

Het weer vandaag: wederom prima weer ,niet te warm en volle zon. De trip vandaag had niet veel bijzonders behalve dan natuurlijk de mooie natuur en dat we een stuk over het strand hebben kunnen lopen langs de waterkant. Zie ook de foto’s.  Eigenlijk stuurden we aan op een auberge met 60 bedden en inclusief het avond eten. Volgens het boekje was daar nog de spirituele geest aanwezig. Willeke eindigt daar (zie een foto van ons drieën) maar wij vonden 20 km toch wel te weinig en liepen nog 5 km verder door naar een hotel.  Helaas begint het diner in dit hotel pas vanavond om 21:30 uur en dan liggen wij al lang op één oor. Dat is toch geen tijd om met eten te beginnen? Dus gaan we dadelijk maar 1,5 km wandelen naar het dorp hier beneden en daar kunnen we om 20:00 uur al aanvallen. Dat krijg je als je niet in een pelgrimsomgeving zit want daar kun je meestal al om 19:00 uur ‘s avonds een pelgrimsmenu opscheppen. Daarna nog een sigaartje en dan lig je tenminste op tijd in bed. Morgen gaan we naar Santander maar daar blijven we niet. Daarover morgen meer.