21 april 2022 Van Ribadesella naar Colunga 22km

21 april 2022 - Colunga, Spanje

Laat ik beginnen met te vertellen dat het vandaag een fantastische dag was. Heerlijk zonnetje, prima temperatuur en een geweldig mooie route door bos, duinen, langs de zee. Wat wil je nog meer? We zijn iets verder gelopen dan we in eerste instantie gedacht hadden maar dat komt omdat we hier pas heel laat kunnen eten en anders zit je om 15:00 uur alop je kamer te schilderen. Dus dan kun je beter verder lopen. Echt spannende dingen hebben niet meegemaakt. Vanavond gegeten maar dat viel een beetje tegen alhoewel de rekening dan weer mee viel: voor € 32 met z’n tweeën gegeten inclusief drie glazen witte wijn, koffie, toetje, een voorgerecht en een hoofdgerecht. Morgen zitten we  met een dilemma: gaan we voor de 17 km of gaan we voor de 30 km inclusief een bergtop van 500 m. We laten het van onze conditie en het weer af hangen. Mogelijk krijgen we morgen wat regen maar het ziet ernaar uit dat we zaterdag heel veel regen krijgen. En dan kunnen we beter wat minder lopen en morgen wat meer. jullie horen het morgen avond.