Dag 13 van Troyes naar huis!!

13 mei 2016 - Troyes, Frankrijk

Het is vandaag vrijdag de dertiende en helaas moet ik jullie mededelen dat ik vanmorgen geen stap meer kon verzetten. De blaar onder mijn linker hak was weer duchtig gaan opspelen en die onder mijn rechter teen deed nog steeds zeer. En de andere blaren deden ook hun best om mij het lopen te beletten.Met pijn en moeite ben ik met Hay naar het station gestrompeld en daar hebben we de trein naar huis genomen. Het is niet anders.Balen als een stekker maar wat kun je anders? Ik denk dat Hay de foto van de afgeplakte voeten al op de blog heeft gezet. Zo niet dan komt die nog wel. Dat is dan het einde voor dit jaar!

Ik dank jullie allemaal voor de hartverwarmende en leuke reacties en we gaan ons beraden hoe we het volgende jaar vanaf Troyes weer verder kunnen en dan zonder blaren. Tegen die tijd melden we ons weer.

Groeten van Hay en Loek

1. Silke Halferkamps:
    13 mei 2016
    Niet leuk! Hoop dat de voetjes snel beter worden.. dat je nog een beetje van de vrije dagen kunt genieten
  2. Letty Sonnemans:
    13 mei 2016
    Jammer, maar dan kunnen we er dus nog eentje komen drinken voor je verjaardag :)
    Groetjes, Letty & Ton
  3. Ton:
    13 mei 2016
    Vrijdag de dertiende dat had je natuurlijk niet zien aankomen Haha maar het is de dag waarvan je wist dat ie zou komen. Zwak excuus van dat blaartje natuurlijk en een beetje wandelaar heeft daar nooit last van maar nu kun je weer gelukkig naar je geliefde Lindeboom Proost op je verjaardag dus maar en nu is de 65 in zicht en kun je in één ruk doorlopen naar Santiago. Hopelijk lukt het dan wel

Mazzeltof
  4. Marga en Thei:
    Helaas,jammer jammer.
  5. Anita:
    Jammer voor jullie.
    Maar volgend jaar een tweede kans. Tijd zat zullen we maar zeggen. Goed naar de voetjes laten kijken door een deskundige en dan maatregelen nemen. Maar de eerste 12 dagen hebben jullie toch mooi mogen beleven en van kunnen genieten. Ga ervoor volgend jaar.
  6. Connie:
    14 mei 2016
    wat ontzettend jammer. Maar lopen terwijl de voeten helemaal kapot zijn is ook geen optie. Jullie kunnen terug kijken op een paar mooie dagen en alvast weer na gaan denken voor volgend jaar.
  7. Thea Rongen:
    14 mei 2016
    Dat ziet er niet best uit. Jammer jammer
  8. Elly cornelissen:
    14 mei 2016
    Wat balen, dat jullie de tocht af hebben moeten breken. Toch weer een ervaring rijker en hopelijk komt er nog een vervolg. Rust lekker uit en de voetjes omhoog!! Proficiat met de behaalde kilometers.
  9. Jan:
    15 mei 2016
    Jammer Hay en Loek dat jullie moesten stoppen, maar wel verstandig.
    Uit de tekst begreep ik dat Loek op sandalen liep? Zelf heb ik altijd op hoge wandelschoenen gelopen en hield mijn voeten ook bij regenachtig weer droog. Behalve toen we de Pyreneeën overtrokken en het de hele weg heeft gestortregend, toen stond het water zelfs in de schoenen. Na een nacht met kranten erin, konden we de volgende dag wel weer "gewoon" verder.
    Dat de voet snel mag genezen en succes met trainingen voor de nieuwe poging, want dan gaat het vast lukken!
    Groeten, Jan
  10. Yolanda Salentijn:
    15 mei 2016
    Heb met jullie te doen. Zo goed voorbereid en dan dit. Ben een beetje laat maar mocht het nog nodig zijn: een goede thuiskomst. Yolanda
  11. Marijke en Rein:
    15 mei 2016
    Lees het pas nu. Erg jammer! Rein herinnert het zich nog goed uit zijn diensttijd.....marsen met blaren...! Op naar volgend jaar dan maar!
    Groetjes en tot gauw!
  12. Mark Lichteveld:
    17 mei 2016
    Hey Loek en Hay,

Dat is vervelend zeg! Dan maar thuis naar de supermarkt, daar hebben ze ook Leffe :)
    Geniet toch nog na van de mooie dagen die jullie gehad hebben!
  13. Jan Peters:
    18 mei 2016
    Hoi loek
    Ben nu zelf aan het lopen voor Reims ik heb er ook erg veel laar van gehad tip kijk eens op het filmpje van het rode kruis hoe je blaren en voeten moet afplakken succes en volgend jaar beter .