Dag 20 dinsdag 16 mei

16 mei 2017 - Chabreloche, Frankrijk

Vandaag zijn we onder een heerlijk zonnetje al om 12.00 uur in de middag aangekomen in Chabreloche. Eindelijk eens een dorp waar verschillende winkels zijn en eenn hotel. In dit hotel zitten we voor € 44 per persoon per nacht en daarvoor krijgen we slapen, douchen, warme maaltijd in de avond en morgenvroeg een  ontbijt. Vandaag was maar een korte tocht van 15 km maar we waren na die lange tocht van gisteren wel toe aan een rustdag. De eerste 100  meter vanmorgen begonnen mooi horizontaal maar daarna volgde er een klim van wel een half uur lang. Boven op de berg lagen we op apegapen. Nou ja, in ieder geval ik . Daarna volgde een tocht redelijk horizontaal door het bos en het laatste stuk was één lange afdaling naar ons onderkomen. En die afdaling gaat niet over asfalt! Nee die gaat tussen rotsblokken ter grootte van een kruiwagen door. Iedere stap moet je goed bekijken waar je hem neerzet. Morgen krijgen we, denk ik, de zwaarste tocht: 27 km en met een hoogteverschil ter grootte van twee Eifeltorens, oftewel 600 m. We zien wel wat dat gaat worden. Nu is het tijd om te gaan slapen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ria en Frans:
    16 mei 2017
    Veel sterkte morgen met de beklimming van de Alp d'Huez!

Groetjes van Ria en Frans.
  2. Els meuleman:
    Dag drie musketiers
    Super wat jullie doen en knap dat jullie zo goed met elkaar kunnen lopen. Leuk om jullie beetje te kunnen volgen. Mooie foto's
    Succes de komende dagen met het flinke klimmen. Heel veel groetjes Els Meuleman (vriendin Maurice)
  3. Riny en Gerard:
    17 mei 2017
    Goede morgen, na ''n goed ontbijt weer stevig op pad. Succes vandaag met de beklimming. Gr.
  4. Wim Spaubek:
    17 mei 2017
    Hallo Hay en Loek, we volgen jullie op de voet. Graag hadden ee ook gelopen. Maar dit jaar maken ee een pelgrimstocht langs de medici.
    Bedankt voor jullie opbeurende o kaart