Dag 5 maandag 1 mei

1 mei 2017 - Cravant, Frankrijk

Vandaag is het 1 mei. Dat wil zeggen dat  er in Frankrijk alles gesloten is en dus niemand werkt. Omdat we toch wat te eten moeten hebben vandaag konden we gelukkig vanmorgen in een kleine supermarkt nog wat stokbrood en ham etcetera kopen. Want ook alle  restaurants zijn dicht dus we moesten zelf voor ons eigen eten zorgen. Onze tocht liep vandaag grotendeels door de druivenvelden van Chablis en was daardoor tamelijk eentonig. Laterna verwisselden de druivenvelden voor akkerland  maar  het bleef toch tamelijk eentonig. De foto's zullen er een indruk van geven  Gelukkig kwamen we vanavond aan in een plaatsje Cravant en tot onze grote verrassing was daar een rommelmarkt aan de gang en dus was de kroeg geopend.  En ja hoor daar hadden ze Leffe blond. Ook was er een kraam waar we frietjes met worst konden krijgen dus wij hadden  ons maaltijdje bij elkaar gescharreld voor vandaag. Nu zitten we op de hotelkamer en moeten nog gaan bezien wat we gaan doen. De beste foto's die toegevoegd worden aan dit verhaal zijn overigens gemaakt door Hay want die heeft een veel betere camera. Tot morgen.

1. Letty Sonnemans:
    1 mei 2017
    Geen eten? Dat is niet belangrijk. Zolang er maar alcohol verkrijgbaar is :)