Dag 3 zaterdag 29 april

29 april 2017 - Flogny-la-Chapelle, Frankrijk

Over onze tweede wandeldag valt niet veel te vertellen. We begonnen vanmorgen omstreeks 8.30 uur met uitstekend weer te wandelen. En de rest van de dag is het uitstekend weer gebleven. Verder was er niet veel te beleven behalve  dat we genoten hebben van schitterende vergezichten en prachtige uitzichten. Onderweg zijn we nog twee mannen tegengekomen die onderweg waren naar Santiago en een daarvan bleek uit Tegelen te komen.  We hebben er maar even mee gesproken en toen liepen zei al weer verder. Vanavond zijn we ingekwartierd in een leuk klein huisje en dat is van de gemeente.  Het heeft twee slaapkamers, een keuken, een huiskamer, en het is helemaal gratis voor niks. Alleen het eten moeten we zelf regelen. Maar dat hebben we vanavond gedaan in een pizzeria.  Morgen kopen we wat stokbrood bij de bakker en daarmee hebben we ook ons ontbijt weer geregeld. Om te zien waar we nu zitten: kijk naar de foto. Vandaag 29 km gelopen en de  poeterkes doen het nog prima. Tot morgen.

1. Truus:
    29 april 2017
    Het gaat goed zo te lezen, volhouden dus nog maar een klein stukje te gaan haha.
  2. Ton:
    30 april 2017
    Zonder bloedblaren komt de eindstreep al in zicht, ga zo door en geniet.

Grs Letty & Ton
  3. Marlies:
    30 april 2017
    Hallo Loek en Hay, fijn om te lezen dat jullie weer onderweg zijn en dat het goed gaat. En dan ook nog een plaatsgenoot van mij hebben getroffen, kós ze um versjtaon Loek ?
    Ich wins uch nag vuuel gooije feine kilometers en Buen Camino!
    Groetjes oet Tegelen van Marlies
  4. Elma en Lei:
    30 april 2017
    Jullie kunnen nog lachen, dan is alles ok. Nog veel wandelplezier!
  5. Ria & Wiel:
    Beste loupers,

Zoeë te laeze höbtj gae eine prima sjtart gemaaktj. Haodj väöral de verhouding kilomaeters en Leffes goodwill in de gaten. Erg belangriek ;)

Succes
    Ria & Wiel
  6. Carla:
    3 mei 2017
    leuk om jullie weer te volgen en veel relaxter dan zelf te lopen...haha...heel veel succes met wandelen en fijn dat het goed gaat met de voetjes!